Wednesday, September 9, 2009

berbuka sorang2...

emm, ari ni buka sorang2 lagi, husband xda keje malam...sedih sangat, tapi nak wat camna, dia pun bukannya gi mana punn....
nanti sahur pun sorang2 gak, sebab husband aku keje 7mlm until 7pagi esok....huhuhu, ciannnyerrr....

ari ni dah masuk ari ke 19 ramadhan..betul x kiraan aku ni...jap aku kira lagi sekali ek, .....betul2...dah 19 days...sekejap jer...kat umah mama pun baru sekali je aku berbuka puasa kat sana...tapi time tu pun bukannya aku posa pun....maklumla cuti bulanan orang pompuan...so xda la feel sgt time buka posa tu....

tadi ingat nak ambil gamba time berbuka, tapi tulah, dengar je azan maghrib...apa2 pun tak ingat dah....yang paling penting berbuka dulu....

anak2 aku dah jerit2 nak susu..."mama nak susu!!!!" so terpaksa la gi bancuh sus jap....budak 2 orang ni memang, makan susah sangat2...tapi bab minum susu paling suka...oklah tu, aku pun bagi susu anmum, susu mahal tu...sebulan jer habis rm300++ for susu anmum tu ....so kalau diorang xminum, saper lagi nak minum...takkan aku plak nak minum...aku dah lah xminum susu....hehehe
<

No comments: