Monday, September 7, 2009

irdina iman & iman rifqi



irdina iman ngan kasut baru...anak dara aku sorang ni pandai bergaya, maybe ikut aku time kecik2 kot....



ni pun bergaya time.. kena dera ngan maksu diorang ni...



gambar kat atas plak anank2 aku ngan maksu diorang, adik aku yang bongsu..
budak2 skang memang celik IT...x macam aku kecik2..nak pegang komputer pun takut..
anak2 aku pantang jumpa laptop adik aku tu, habis di godam nyer...tau jer nak main game la, nak denagr lagu la, nak tengok gambar la...macam2 lagi...esok besar jadi anak2 yang cerdik ok....



anak-anakku...

this pic time iman rifqi belom dua tahun...pantasnyer masa berlalu, next year iridna iman dah 4 years old then nak masuk tadika dah pun...iman rifqi plak dah 3 years old...aku? hahaha, 30 years old!!!!uishhhh, 30 years old?....cepatnyer, rasa macam baru umur 20 years....hehheheh..tapi ramai kawan2 aku yang still single kata aku bertuah sebab dah ada husband and 2 kids yang selalu bersama..actually ramai lagi kawan2 yang sebaya time sekolah dulu belom kawin lagi, maybe belom sampai jodoh...

No comments: