Friday, September 11, 2009

persandingan 2009 :yusmainoor & razak:


kali ni nak cerita pasal persandingan adik aku yang ke4 plak...naper ek, tetiba jer nak citer..actually saja nak mengabadikan cerita indah tu kat blog aku ni...

adik aku ni nikah on the same day ngan birhtday dia...senang nak celebrate..katanyer..diorang ni nikah on 25 july 2009..baru je lagi...kira2 pengantin baru la ni...then yang the best partnyer..beday adik aku ni sama plak ngan beday anak ke2 aku..senang beb, bole celebrate sekali..jimat kos!!!





ni tengah rewang , basuh ayam..termasukla husband aku yang pakai topi & pakai but pua chu kang tu...dari pagi sampai ke zohor, tak habih2 membasuh..tak ingat plak berapa ekor ayam yang terkorban..




this one pun time rewang..mama aku rajin gi rewang umah orang...so ramai la yang datang pagi sabtu sampai la ke petang ahad untuk rewang...thank you sumer...






adik aku, yusmainoor ngan razak ni bertunang bulan january 2009, then after perbicangan kedua2 pihak, maka berlangsungla majlis yang meriah pada july 2009...
kejap je bertunang..bagus la xyah lama2, dia ni ikut aku, aku dulu pun bertunang 3bulan jer...yelah benda yang baik buat apa nak dilambat2kan...lagi cepat lagi bagus.. terhindar segala dari segala maksiat.

so buat adik aku, selamat menjalani kehidupan suami isteri...semoga berbahagia ke akhir hayat...

No comments: