Monday, September 7, 2009

syawal menjelang tiba...

syawal datang lagi...

this year aku tak rasa sangat nak shopping for raya aidilfitri, entah la maybe sejak usia dah bertambah and anak pun dah 2..keseronokan tu lebih kepada anak2 aku..yelah aku kan dah bertahun2 raya sakan, sejak kecik sampai le jadi isteri orang...maybe now my kids turn...
time muda2 dulu..(skang xla tua sangat..hehehe), masuk bulan ramdahan jer aku ngan adik beradik lain dah sibuk plan nak pakai tema apa pagi raya...tapi bila dah kawin then dah ada anak...sumer tu dah xpenting lagi...apa yang penting, anak2 ada baju nak pakai and most important ada la skit sedekah untuk anak2 buah dan kuih2 raya, mana la tau ada orang ada umah..nama pun hari rayakan...

hari ni dah masuk 17 ramadhan, tadi adik aku bgtau anak dia "puteri nur najwa" suspected denggi...seriau plak dengar...janganlah ada peristiwa2 sedih di bulan yang mulia ni....aku tak mau something happen to me, my family and the rest of muslim in this world.....anak buah aku si puteri tu since last week dah demam, tadi adik aku bawa gi check darah...then time tu la doctor bgtau yang dia di suspect demam denggi...cepat sembuh ek puteri...nanti mak yong datang tengok tau...

No comments: